Hanımlar merhaba. Şuan 4,5 aylık hamileyim ama öncesinde 1 ay kadar bi ilaç kullandım hamileliğimi bilmeden. Hemde antibiyotik, mide koruyucu, şurup. Benim gibi yaşayan var mı? Doğduğunda engelli olur diyorlar. Doktorumuz kontrol etti bugün gayet iyi dedi ama ben korkuyorum hiçbir test yaptırmadım şimdiye kadar.