BurcuY aynen iyi ki böyle bir tercih yapmışım. İlk günden beri sürekli normal doğum empoze ediyor. Bu yüzden de bi korku olmuyor insanda. Yaklaşımı konuşması en basidi maşallah bebeğimiz çok sağlıklı demesi bile farklı bir enerji 😊 evet esentepeden sonra ücret fazla geliyor insana. Ama her ay kontrele gitmektense 1.5 -2 ay aralık veriyorum. Zaten yapılabilecek testler de kalmadı sadece şeker kontrolüm olacak o kadar. Bu arada şeker yüklemesi konusunda bile geekten diğerlerinden farklı yaklaşımda bulunması bile beni çok etkiliyor. Şeker yüklemesi meraklısı değil😀