Eslem2112 bnmde vucudum cok sısmıstı kasılmam vardı ama hısetmyodm fzla alışmıstm bı gun akıntımı sutum znnttm kontrole gttm yatıs dedıler 36 da gebelık zehrlnmesıymıs sunı verdıler nts de sancı vr bnde yok ertesi gün doğurmuştm şmdi 2.gebeyım inş bundada olmz dye dua edyorm arada olyo kasılmam ama sık ve cok degıl sukur cok dkkt edın