eylmz mbs44_16 bende haftaya 38+4 te olacağım sancı falan hiçbşsey yok muayeneden sonra doğsun istiyorum artık 🙊
HilalOturak Bende oldum cumartesi günü ama ne gelen var ne giden. Gerçi darlığım var. Sezeryan olucam