Nesoruyon Bnurr 19 haftalık olduk algomed eda kolagisigil doktorum şuan memnunum ama burcu Yücesoy da çok iyi diyorlar ona da gitmeyi dusunuyurum
Nesoruyon Gamzem01 bende düşünüyorum o doktoru muayene ücreti nedir birde randevu almak çok zormuş yazmıştım Instagram dan doktora telefon no verdi aşırı yoğunluk var demsiti
Babykalamar Nesoruyon yoo hic bi zaman zor olmadi ilk doktorum oydu memnun kalmadim. acin online hastane randevu sistemini bakin bos zaten butun randevulari
kadeeer Merhaba ben de Adana’dayım 23+5 haftalık hamileyim devlete gidiyorum farklı doktor oluyor genelde