Bnurr Adana’da yaşayan hamiş anneler kaçıncı haftadasınız? Hangi doktora gidiyorsunuz? Sohbet edelim 🥰🤗
H1tce2 Bnurr 37+4 olduk artık algomede gidiyordum Osman Çakara ama iki aydır Yüreğir devlete döndüm devlette de aynı doktoru bulmak pek mümkün olmuyor maalesef
H1tce2 Bnurr Rabbim sağlıkla hayırla sorunsuz sıkıntısız kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲 gönlünüzden geçen neyse o olsun siz daha yolun basindasiniz
Miray-mom Bnurr merhaba algomed hastanesine gidiyorum Özgür kayaselçuk 🙏🏻🌸 21+2 haftalık hamileyim 🧿🧡