Ya alt bölge de ağrım var diye doktora gitmiştim tahlil falan yaptı tahlil öncesi ilaç yazmıştı enfeksiyon diye tahliller temiz çıktı yüzüme dönüp bişi yok Diyor madem birseyim yok neden bana donaxy kullandirdi ya akintim normaldi hemde yemin ederim özel de ki salaklar bişi bildikleri yok ağlayarak gittim hastaneye işten çıktım akıntı gelmiş ben kanamadir dedim su gibi aktı korktum yoldayım bakamadım da hastanede baktım verdiği ilaç yüzünden islanmis iç camasirim. Ağrım da geçmedi bebek büyüyor diye ağrı oluyor bence ama doktor enfeksiyon diyo ve boş boşuna ilaç kullandım bebeğe zararı olmaz inşallah ilacı seven biri değilim normalde de . Çok gerildim ya bide ilgisiz verdiğim paraya yazık