Bebekkkk Evet gerçekten dedesi çok çok iyi biriydi hayatı da güzeldi karakteri de keza öyle rahmetli oldu 2 sene önce ama herkes dedesini hala daha iyi olarak anar pazardaki esnaf bile arkasından dua eder inşallah oğlum da aynı karaktere sahip olur. Ama dedesi kanser hastası oldu vefat etti 55 yaşında o yüzden isim kader konusunu araştırıyorum hala sanırım bebek uyurken kulağına bu dedenin kaderi senin kaderin değil vs demek gerekiyormuş