Elifsenabir Herkese merhabalar, bugün detaylı usg çektirdim doktor yüksek damar direncimin olduğunu söyledi ama ayrıntıları kendi doktorunla konuşursun dedi. Doktor randevuma daha bir kaç gün var. Böyle bir durum yaşayan var mı
Elifsenabir Evet bana da asprin kullan dedi ama yüksek damar direnci hakkında bilgi vermedi ne gibi olumsuz etkileri olur vs gibi kendi doktorunla konuşursun dedi ısrarla. Tedirgin oldum ben de