Fundatercuman Daha bugün kontroldeydim. Her şey yolunda ama bebek çok iri sezeryan dikişleri de seni zorluyor dedi doktorum normalde 14 Şubat sezeryan tarihiydi. 12ye çektik. Bebeğin suyu fazla kilosu da 3.500. Her şey yolundaydı eve geldik 1 saat kadar önce nişanımgeldi 🥹 Oğlumda nişanım geldikten 3 gün sonra suyum da gelmişti. Şimdi bekliyorum haliyle sancı ya da su gelmesini. Ama diyelim ki hemen doğum başladı. Sizce küveze girer mi ya. Doktorum gelişim olarak 39la uyumlu gelse de sıkıntı olmaz dedi ama yine de içime bi endişe düştü bilemedim 🥹
Kahramankentli Fundatercuman inşallah girmez gelişimi öndeyse ama doğunca belli olur tabi ki sadece gelişimle alakalı değil ciğerleri gelişmemişse de küveze giriyor
Bebekkkk Fundatercuman doktorun zaten açıklamayı yapmış canısı biz girer desek bize mi inancan moralini bozarsın sadece…
Eddaa57 Fundatercuman inşallah gerek kalmaz kuvoze 🙏 nişan nasıl geldi acaba pembemsi mi yoksa kahve mi
yagmurrrra Fundatercuman 36.haftada 2750 gram doğdu oğlum küveze girmedi. 3buçuk kilo ve 3 hafta önden giden bir bebek için korkunuzu anlayamadım doktorda açıklama yapmış üstelik tecrübelisiniz🤷🏻♀️ İçinizi ferah tutun ve hayırlısıyla doğumu huzurlu bekleyin bence ☺️👍
Fundatercuman Eddaa57 İnşallah 🥲 Hafif kahverengi gibiydi ama çok az kanlıydı. İlkinde de bu şekilde gelmişti benim
deryaa45 Öncelikle sağlıkla kucağınıza alın inşallah bebeğinizi bence bir sıkıntı olmaz gelişimi vs iyiyse sanmıyorum gireceğini. Ayrıca sormak istedim maşallah bebişin kilosu çok iyi nasıl besleniyorsunuz acaba🧿❤️
Fundatercuman deryaa45 Çok teşekkür ederim ❤️ 33.haftaya kadar ilerdeydi zaten ama bu kadar değildi. Sonra su fazlalığı da çıkınca doktorum gebelik şekeri olabilir az da olsa dedi. Ama ben bunun dışında sürekli muz ceviz süt tükettim bunun çok etkisi olduğunu düşünüyorum ❤️
Fundatercuman yagmurrrra Tecrübe var evet ama her hamilelikte sanki sıfırdan yaşıyormuş insan onu anladım 🥲 Umarım bir problem yaşamayız 🥲
Eddaa57 Fundatercuman Allah yardımcınız olsun 🙏benimde bugün çok az bi pembemsi akıntı gibi hafif katı gelmiş de bilemedim nişan mi acaba
Suule94 Fundatercuman bende 36+2 bugün dün gittim kontrole 2975 gram geldi sizinki maşallahi var vallahiii hiç korkmayın bişi olmaz Allahın izniyle🤲🕊️