Kızlar benim adetime 7 gün var kasiklarimsa hafif ağrılar belim sırtımda agri goguslerimde hassasiyet var dün kan testi yaptırdım beta 2ml di sizin ilk hafta belirtileriniz nelerdi yada beta 2 ml çıkıp hamile kalan var mı? Belirtiler ne zaman başlıyor ilk 1. Hafta olur mu bilgisi olan yazar mı acaba