Girlss19 ben oğluma hamileyken bebeğime baskı yapmıştı böbreğim büyümüştü üroloji doktorumda böbreğim zarar görmesin diye sezeryan olmamı istedi bunu doktoruma ilettiğimde suni sancı ile normal doğum yapabileceğimi söyledi bende kabul ettim çünkü normal doğum istiyordum bende.Ama doktorum aşırı normal doğumcu biriymiş bunu bilemedim 😕 37+5te doğum yaptım.Ben sandım ki bikac saat dener baktı ki olmuyor sezeryana alır çünkü suni sancıyi hep zor duydum ama dener olmazsa alır dedim ama öyle olmadı Devlet hastanesiydi yanıma kimseyi almadılar telefonumu bile. Sabah 9 da yatisim oldu ve gece 10 a kadar açılmam 1-2 cmden yukarı cikmadi suyumu patlattılar ama asla ne kendi sancım geldi ne açılmam oldu.En son artık psikolojim bozuldu o satten sonra gücüm kalmadı doktorumla artık kavga eşiğine geldim sezeryana mecburi geldim ben imzalı kağıtla diye yapmazsa da çıkışım yapılsın gidicem dedim o şekilde mecburi beni sezeryana aldı çok da kolay oldu yarım saat içinde o yüzden benim kötü bı tecrübe oldu malesef inşallah sizin çok kolay olur herkesin hikayesi farklı 🌸