Caglasmz Merhaba hanımlar, Yarın sabah transfer olacağım ilk denemem olacak lütfen dualarınızı eksik etmeyinn, güzel rabbim isteyen herkese sağlıkla sıhhatle nasip etsin inşallah 🙏🏼
Gamzelit Caglasmz inşallah hayırlı sağlıklı sonuçlanır sakin ama sakin kafana takma oldu mu acaba mi diyerek asla strese girme seni strese sokacak insanlarla muhatap olma gerekirse açma telefonlarını ve birde salgın var malum bence dikkat et öksürmek hapşırmak riskliydi benim için ben aylardır dışarı çıkmıyorum kimseyle tokalaşmıyorum ve çıksam da maskesiz çıkmıyorum bilgin olsun ilk 1 hafta falan adet sancısı gibi sandın olabilir ama çok normal bebişine yor ve üzülme 🕊🌈
Hilal1407 Caglasmz bende yeni başladım bu sürece neler önerir siniz acaba gonalf verdi doktorum cuma günü kontrol dedi
Aabbccc Caglasmz bu yolda bende olduğum için süreci çok iyi biliyorum rabbim yar ve yardımcınız olsun inşallah pozitif haberler alırsınız 🤲😘
Caglasmz Gamzelit ay ne güzel yazmışsın çok teşekkür ederim çok iyi geçti umarım hepimiz güzel sonuçlar alırız 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Dost12 Hilal1407 bende yeni baslayacagim cok korkuyorum agliyorum sabahtan beri Doktor bu sabah tek care tüp bebek diyince dünya yikildi basima…
Caglasmz Hilal1407 ben gonalf 300 ile tarusal kullandım 12 yumurta toplandı 4ü 5. Güne ulaştı 🙏🏼 2 ay rahim dinlendirme oldu ve bugün transfer 🫶🏼 transfere kadar progestran fitil ve estrofam kullandım devam edeceğim ek olarak iğne verdiler bugün
Gamzelit Dost12 görüşme canım açma telefonları isteme evine kabul etme kocanla da görüş ve içine atma bu zamanlardaki stresini gerekiyorsa patla ağla ama içine atma ben gereksiz tepki de verdim ağladım da ama bebeğim benimle dedim hep sen yaşıyorsun onca şeyi düşünsene birdaha başa sarmak ister misin
Gamzelit Caglasmz o senin vücudunda şuan seninle ben onun varlığı ile güçlendim bu düşünceye tutundum hep ve süreci başa sarmak istemiyorum hatta bundan sonra normal yolla olabilir bile bebeğim yani dondurulmuş embriyolar gerek bile kalmayabilir dedim kendime ve olumsuz bişe olduğu yada olacağı zaman bu düşünmenin sırası değil düşünsene seneye bu zaman kucağında dedim öyle pozitiflen sende 🕊💐
Hilal1407 Caglasmz benimkide gonalf 200 ile başladı dün başladım daha bugün 2 gün kan istedi hormonlar düzenli olursa taze sransfer yaparız dediler. Daha başka hangi ilaçlar var bilmiyorum
Aabbccc Caglasmz Caglasmz yaa veriyorlar dimi banada dondurduklari zaman fotoğraftan bahsettiler ama bilemedim ne dediklerini🙂
Caglasmz Aabbccc Ay evet transfer sonrası verdiler ama çok hoşuma gitti 🥹 https://mutluresim.com/images/2024/01/31/nv5w22.jpg!