Ben doğumda bebeğimi kaybettim kan pıhtılaşması dolayı tabi ben çok bilemedim icin 6 ay sonra hamile kaldim doktor hamile kalmadan once önlem alman gerekiyor gebe kaldı mı kan sulandiri kulanman gerkiyo simdi 14 haftaligim ve doktor doğuma kadar bu iğne kulan diyor zararı yok içiniz rahat olsun anne olmanın her yönü zor ne olursa olsun şükür