85656 banada kimyasal gebelik demişlerdi ilerleyen dönemde beta takibinde dış gebelik gecirdigimi öğrendim, nasıl öyle bilgilendirmeden yollamış yani acayip doktorlar var, beta takibi yapmalısın canım sifirlanmasi lazım belli bir sürede, yükselmeye devam ederse dış gebelik olabilir