Kızlar yürürken kasıklarıma birden kramp giriyor ve yürümeme engel oluyor duraksıyorum, 2 gün önce kahverengi katı bi akıntım oldu sonrasında da devamlı sarı bir sıvı gelmeye başladı, sancı hissetmiyorum ama bu durumlar doğumun habercisi olabilir mi sizce 38+1im