_ozlmm bende Testlerimi yaptırmak için gitmiştim kendisine. 6. Haftadaydım cihazım çok kötü demişti. Keseyi zor görmüştü. Ondan önce özelde gitmiştim keseyi görmüştüm bende. Cihazdan kaynaklı maalesef kafanız karışmasın 😊
Not ben sonra ki mesajınızı görmemişim görmüşsünüz zaten. Sağlıcakla gelsin 😊