Merhaba kızlar yine kararsızlıgım ile burdayım. İlk gebeliğim oldugu için ne almalıyım bilemiyorum . 35+3 haftalıgız subat ortası en geç ay sonu doğumum olacak pazartesi netleşecek .
Mevsimler bi garip oldugundan ne almalıyım malesef bilemiyorum.
Hastaneye giderken veya dışarı cıkarken bu sekilde kundak mı almalıyım yoksa battaniye mi?
Kayınvalidem pazen kumaştan 2 battaniye yaptı, 1 örgü battaniyesi 3 müslin örtümüz mevcut sizce hangisini almam daha mantıklı?

