Doktorların tutumları birbirinden farklı galiba bu konuda benim doktorum da sürekli çok kilo almasın diyor 3 200 falan ideal diyor 4 kio falan olursa sezeryan yapar gibi geliyor bana ama aynı zamanda çatı dan da bahsetti kiminin çatı geniş olur ve rahat dogurabilir dedi sanırım bebek kilosuyla çatı değerlendirmesi yapıp karar verecek ben normal isterim 🤗 ama duruma göre en hayırlısı olsun her zaman için ☺