Kızlar 39+2 yim çatı muayenesi oldum bugün . Eve gelince pıhtı şeklinde kahverengi kırmızı kanama oldu şuan hala kahverengi şekilde geliyor 2 cm açıklık var, çatında normal doğuma uygun dedi ama ben kanamadan endişelendim nişan mı yoksa kanamamı ayırt edemiyorum sizlerin nişan veya çatı muayenesi sonrası kanama nasıl olmuştu ?