_06ogretmenanne Doğumu kolaylaştırıcı egzersiz, hurma tüketme vb gibi şeyleri 36. haftadan itibaren başlayın diyor çoğu doktor ve ebe. Sizler ne zaman başladınız? Neler yaptınız? Bebişler kaçıncı haftada geldi🫢
Gozdecaner _06ogretmenanne 36+5 ten itibaren yavaş tempoda başlanmalı 37 haftalıktan sonraki bebekler zamanında doğum sayılıyor öncesi son prematüre olarak geçiyor doktorlar için ve bünye meselesi hareketler size ağır gelebilir veya aniden sancı baslayabilir son zamanlarda az tempoda hepsine başlayıp kendinizi yoklayarak gitmeniz daha iyi olacaktır 🌸🌸
Tubisnlbnt _06ogretmenanne pilates topu hareketleri ve pelvik hareketlere 32de başladım ilkinde de öyle yapmıştım çok kolay kesisiz doğum olmuştu. Squat kesinlikle her sabah akşam
_06ogretmenanne Gozdecaner evet bende yavaştan başlamayı ve doktoruma bu haftaki kontrolde danışmayı düşünüyorum. Şimdilik sadece hurma yemeye başladım 😄