Adalet66 bi kerr mecburiyetten gittim ama aşırı kalabalık ve randevulu olmama rağmen cok bekledim muayene sırasında odaya girip cıkan belli değildi doktor iyi gibi nazik kibardı en azından ama fazla ilgilenmedi yine. Devlete gideceksen sadece sami ulusun turgut özal yerleşkesini önerebilirim. Ama oranında yatak kapasitesi azmış dolu oldugu zaman başka hastaneye sevk ediyorlarmış