Fatabi Maxi-cosi kabin boy bebek arabasından memnun kalan var mı ya da kabin boy hangi bebek arabasını önerirsiniz
mrv1903 Biz Maxi cosi nin kabin boy bir arabasına bakmıştık. Kasası sağlam ama kumaşı pek iyi değil gibi demişti eşim. Çok terletir demişti. Sonrasında cybex aldım henüz kullanmadık bebekle ama sürüşü, kapanıp açılması falan baya güzel.