Sinemm68 Teslimenursevil Teslimenursevil canımmmm sanki var ya ama o kadar hafif ki belli belirsiz sen adetin geçince tekrarla net çıkar o zaman
myangelson Teslimenursevil çok silik bir çizgi gözüküyor bence adet olmazsan 2-3 gün sonra tekrarla testi canım
Aseliimmm Teslimenursevil Canım asla yanlış anlamanı istemem ama ben silik bir çizgi göremiyorum… Ama yinede geç döllenme üstüne görmede olabilir net olarak kan testinde çıkar ama adet kanaması gibiyse diğer ay gebe kalırsın inşallah
Teslimenursevil Sinemm68 ama lekelenmeye başlıyorum kuzum bide canlısı daha net eşim bile bakınca direk gördü yani
Sinemm68 Teslimenursevil hay yarabbim ya aşkımm bak bakım leknin türüne benimde 2 senedir ilk kez adetim geçti ama test negatif çıktı allahım adet belirtimde yok çok saçma bir şey
NurselenKutlu28 Teslimenursevil Lekelenme olabilir belki yerleşme lekelenmesidir eğer lekenme kanamaya dönmese iki üç sonra ya testi tekrarla ya da kan ver bence
Anonimoo Teslimenursevil kimyasal olabilir arkadaşım da aynı şekilde oldu testte silik çıkıyor ama kanaması vardı doktor kimyasal gebelik demişti
Teslimenursevil Aseliimmm yanlış anlamam tabi kuzum göremiyor olabillirsin dediğim gibi canlı daha belirgin aslında
myangelson Teslimenursevil bekle bakalım ne olacak nasıl devam edecek. Umarım beklenen gün gelmiştir 🥰