Deletedmom_112 Yenidoğan bebeğe şampuan, pişik kremi, vücut losyonu, bebek yağı vs neler aldınız hangi marka aldınız ? Şampuan jel mi daha iyi olur köpük mü ?
snowglobe Deletedmom_112 her şeyi mustela. Ama ğişik kreminde mustela daha sıvı ve daha çok kullanmak gerekiyo. Bepenthol daha yoğun kıvamlı ve azcık alıp her yere yaydırıyosın. Ben bepenrholdan daha memnun kaldım bu yüzden. Bu arada kızım 2.5 yaşında ve halaa mustela şampuan kullanıyo hiç sorun yaşamadık. Ve krem ile pişik te olmadı hiç.