Bigsecret3 Kızlar aranızda bu baybay night damlasını kullanan var mı? Şu sıralar herkesin paylaşımında görüyorum da.Önerir misiniz? Kullanan varsa herhangi bir problem ile karşılaştınız mı? Yararından faydalandıysanız bilgilendirir misiniz 🥰
MelteM2cck Bigsecret3 ben 7 sene önce kızımda kullandım bebekken faydasını gördüm. Uyumakta zorlaniyordu sakinlestiriyordu uykuya dalmaya gecisleri kolaylastiriyordu. Doktor önermisti bize. Hiç zararını görmedim
Gozdecaner Bigsecret3 zararı olmadığı soylensede bir saglikci olarak bir bebeği yapay yol ile sakinlestirip uykuya geçiren dış etkenleri önermem
Bigsecret3 Aseliimmm almadım ama çok gördüm herkes memnuniyet vs paylaşmış sizlere danışmak istedim sorunuzun yanıtı evet bu arada🙏🏻
Bigsecret3 MelteM2cck yani zararlı olsa doktor herhalde bile bile bunu çocuğa yazmaz başta sağlık bakanlığı zaten satışa izin vermezdi diye düşünüyorum
Aseliimmm Bigsecret3 ben kızıma bi ara kullanmıştım gayet güzel uyuyordu 1,5 yaşındayken felan ama şimdilerde olsa kullanmazdım benim fikrim… ama zor uyuyan uyumayan uykuya dalamayan çoçukların kullanmasında bir problem yok doktorum yazmıştı banada
MelteM2cck Bigsecret3 tabi canm bencede ama içeriği bitkisel diye hatırlıyorum zaten. Şimdi 2.ye hamileyim ilk kizimdan memnundum yine alırım muhtemelen
Aseliimmm Bigsecret3 sorunuzun cevabına arkadaş burada tam düşündüğüm gibi cevap vermiş bir kere kullandım bitti ikincisini yarım bile olmadan kullanmayı bıraktım bu yüzden🌸 Gozdecaner
asli-dedeoglu Bigsecret3 hiç bir zararı yok bitkisel zaten ilaç değil sakinleştiriyor ve uykuya geçişi kolaylaştırıyor. Kolik bebek ve çocuklarda gerçekten kurtarıcı!
Bigsecret3 asli-dedeoglu çok teşekkür ederim 🥰 ya zaten ilaç yada zararlı birşey olsa sağlık Bakanlığı’nın kaldıracağını yada bu ürünü yasaklı olarak satışlarına el koyacağı kesin olurdu çünkü bir bebek söz konusu ucuz olamaz 🙏🏻
Gozdecaner Bigsecret3 bebekler için sağlık ocağında verilen Vegaferon damlada sağlık baganligi onaylı ve baktığınızda gerekli ama içeriği temiz değil ve artık hiçbir doktor önermiyor sağlık ocağı dışında yazan bir yerde bulamazsınız kolay kolay ama kaldirilmiyor🤷🤷