Kızlar hayırlı akşamlar altı haftalık hamileyim Bugün sabah itibariyle bogaz agrisi bademcik le uyandım tukmugmu dahi yutamiyorum bundan oncede olmustum ama o zaman antibiyotik kullanıp geçmişti şimdi tekrarladi o zaman hamile degildim Nası iyilesir kullandığınızı bıseyler varmı ayriyeten karin agrisi var bide siz hastalandiginizda neler yaptiniz ne iyi geldi