Kızlar 28 haftalık gebeyim gebeliğin başından beri idrar yaparken sancı giriyordu hala devam ediyor ama artık bu sancılar bende uyurken otururken falan devamlı bi hâl almaya başladı doktorum normal diyor ama aşırı acı veriyo böyle olan var mı aranızda nst de hiç bir şey çıkmıyor yatıp hareket etmeyince sancı yok sadece adet ağrısı gibi ama hareket edince acıyor resmen