Ebegkc TugcEsila Üst taraf bebeğin kalp atışları ortadaiki çizgiler sizin kalp atışınız alt taraf ise sizin sancınız bu nstye göre sancınız gözükmüyor
TugcEsila Ebegkc yaa cok aciklayici oldu tesekkur ederim artk bende anlayark bakcam 3 cizgiye 🙈 sancı kaçın üstnde olursa sancı var oluyor acaba
Ebegkc TugcEsila 20 üzeri sancı kabul edilir ancak doğum için gereken düzenli bir şekilde 60 dan yüksek sancılar :)
Gizema0 Gayet güzel sancınız yok bebişin kalp atışları hareketleride güzel sağlıkla alın inşallah kucağınıza 😇