Anneler soru başlıkta ben rapor için bekleyen çalışan bir anneyim soruyu soruyorum saçma diyenler olacak ama uygulamada 32. Hafta itibariyle bebeğinizin vs vs gelişti diyor ama biz 31+1 iz rapor alabilen anneler yada bilenler cevaplarsa sevinirim rapor olmak için 32+0 mi olmam gerek yoksa şu an 32 bin içinde mi sayiliyorum