Herkese merhabalar 22+4 haftalık gebeyim ayrıntılı usg de doktor kalpte parlaklık gördüğünü ama çokta önemli bişey olmadığını söyledi bende çok üstünde durmamıştım bugün kendi doktorum fetal eko çekilmemi istedi biraz tedirgin oldum açıkçası daha önce böyle bir durumla karşılaşan ve fetal eko çektiren var mı ?