Zmerve Kizlar merhaba ben 29+6 haftalik hamileyim telwfonum bozuktu saglik ocagindan 2 hafta once falan aramislar ulasamamislar sonra esimi aradilar tetenoz asisi icin kizmis doktor niye gelmiyor diye aramalarinn ustune 1bucuk hafta gecti ben gidemedim bazi sebeplerden dolayi sanirim artik zamani gecti diye dusunuyorum sizce gitsem yaparlarmi yada yaptirmasam bisey olurmu ilk dozu vuruldum bu ikinci dozuydu
1melek1annecik Doğumdan önce vurul da bi zamanı yok dedi bana doktorum ilkini vurulduysan ikinci yi de vurul ☺️
1melek1annecik Zmerve işi azarlamak değil bunu ona hatırlat 😃😃 korkup gitmemezlik yapma (hemşireden 😜😜😜)