Deniz-Zeynep Kızlar selam ilk gebeliğim doktor muayanem 13 şubat o gün bebeğim 37+2 günlük oluyor sizce çatı muayenesi yaparmı doktor ben sezeryan ile normal doğum arasında hala çok kararsızım çünkü