Hilal_1905 Gizemydag Benim kanamam başladı ama düşmedi henüz galiba kurtaj yöntemiyle alınacak canım:(
Hayal23455 Hilal_1905 benim de ilkti inşallah bi sonraki sağlıklı olur 🥰 çok geçmiş olsun ilk gebeliklerde bu çok oluyormuş doktorum öyle demişti çoğu tekrarlamıyor dedi
Hilal_1905 Hayal23455 Çok Teşekkür Ederim sizede geçmiş olsun biraz tedirgindim ama hepinize cok teşekkür ederim az da olsa icime su serptiniz Allah razı olsun hepinizden
Zeytop Hilal_1905 benim kanamam kahverengiydi ve hamileliği o kanamalarla ogrendim zaten ve kürtaja kadar hatta kurtajdan sonra 1 2 gün daha devam etti. Şehir hastanesinde oldum kürtajı
Hilal_1905 Zeytop Benimde devlet hastanesinde doktorum ama kurtaji daha önce hic olmadim ve hic duymadim kimseden bunun biraz korkusu var canım:(
Hayal23455 Hilal_1905 bende öyleydim neler yaşadım çok korktum çok üzüldüm ama Allah’a hep kolayca kurtulayım diye dua ettim kürtajdan çok korkuyodum çok şükür ki kendi düştü 🥰
Meervek16 Hilal_1905 genel anestezi ile oldum çok kısa bir işlemdi 15 dk falan sürdü kanama hiç olmadı daha sadece regli olucakmışım gibi bir ağrı var
Zeytop Hilal_1905 genel anestezi altında yapılıyor birşey hissetmeyeceksin sonrasindada ağrı sızı yaşamadım. Hayırla sonuçlanır inşallah
Hilal_1905 Meervek16 Çok geçmiş olsun canım dikkat et kendine Allah herkese sağlıklı gebelik ve sağlıklı çocuklar nasip etsin bende olucam sanırım kurtaji çünkü kese boyutu küçülüyor git gide
Hilal_1905 Azra8Engin evet genel anestezi oldum ama vakum yöntemi ile ilgili doktorum birsey söylemedi normal kürtaj yöntemi ile alınacak demişti
Hilal_1905 Pnarcy54 Bende çok korkmuştum ama genel anestezi ile olduğu icin birsey hissetmedim ortalama 10-15 dk kadar sürdü kese küçülüp parçalanmaya başlamıştı benim