Gizemyldz-1997 ablam 5 sene önce doğum yaptı çok çok memnun kaldık ebeler olsun kendi doktoru çiğdem hanımdı oda çom ilgiliydi sabah 7 de aradılar direk geldi doğuma, şimdi ablamda bende hamileyim ve çiğdem hanıma gidiyoruz ikimizde, ben izmitte oturmama rağmen sırf çiğdem hanım için geliyorum oraya ❤️ sizin doktorunuz kim