Bugün çatı muayenem vardı benim canım çok acıdı maalesef doktorum 28.haftada lekelenmem olduğu için doktor ilişkiyi yasaklamıştı ondan kaynaklı daralma olduğu için de olabilir diye düşünüyorum. Neyse kendimi kastığım için maalesef açıklık vs diyemedi. Ama nst de sancım olduğunu söyledi 37+2 haftalığım sizin doğum sancıları ne zaman başlamıştı yada tahminen ne zaman başlar sizce