Merhaba, buraya ilk defa dertleşmek için yazıyorum. 20. Haftamda rahim ağzı yetmezliği sebebiyle acil serklaj olmuştum. Şuan 28. Haftamdayım, bebeğimi dikiş tutuyor derin hunileşme vs var bu nedenle hep yatıyorum. Bugün enfeksiyon vs tahlilleri yaptırmak için bir hastanenin takibinde olmadığım bir doktoruna gittim. Doktora durumu anlattım ismini de vererek özel muayenesi olan bir doktorun takibinde olduğumu, vajinamda kaşıntı olduğunu, enfeksiyon için vs tahlillerimi yaptırmak istediğimi belirttim. Muayene etti. Rahim ağzı dikişe kadar açık tabi dikişten sonra da 18 mm var. Bunu söyleyerek bugüne kadar nasıl doğum yapmadın doğabilir bu bebek erken doğum olur falan dedi. Ben zaten bunları çok iyi biliyorum ve bunu önlemek için yatıyorum. Dokrora bir umut dikiş tutmaz mı yani falan diye sordum o tutuyor ama doğabilir falan dedi. Mantar çıktı, risk yaratır mı su kesesi için falan diye sordum enfeksiyon istemeyiz dedi. Yani hani gerçekten doktor çok önemliymiş özellikle riskli hamileliklerde. Doktorun insana bu kadar umutsuz yaklaşması insanın moralini çok bozuyor. Doktordan çıktığımdan beri başım ağrıyo üzüntüden. Gittiğim hastane de gayet lüks bir özel hastaneydi. Dikişi yapan kendi doktoruma bir kez daha dua ettim tedavisi yaklaşımı vs. Süreç zaten zor riskli olunca hepten kalbin ağzında her dakika😔 bir de böyle doktor yaklaşımları çok yanlış geldi bana paylaşmak istedim