Hevii benim 6 haftada kese vardı bebek yoktu 10 gün sonra tek muhtemelen oluşmuş olacak ve kalp atışını duyacagız demişti ve öyle de oldu.bazılarının bu süreç 9 haftaya kadar hatta 10 a kadar uzayabiliyormuş.her hamilelik bir değil ..bir daha ki kontrolde içiniz çok ferahlayacak inanıyorum ama bu süreçte yapacağınız stres direk bebek açısından tehlike oluşturuyor düşük vs gibi ALLAH muhafaza🙏 o yüzden lütfen stres yapmayın nasibinde olanın dünyaya gelişini engelleyebilecek hicbirsey yok ❤️Güzel haberlerinizi almak nasip olur İNŞALLAH