HawailiMom benim de 34.haftada sağlık ocağında testte çıktı ama bnm bi şikayetim yoktu, hatalıysa boşuna antibiyotik yüklemek istemedim, kendi doktoruma gittim, idrar tahlilinde 10da 9 enfeksiyon çıkar akıntınız da olduğu için, idrar kültürüne bakalım dedi kültürde üreme olmayınca kullanmaya gerek yok ilaç zaten 10 güne erken doğum riskin de kalkıyor doğsa bile sıkıntı olmaz dedi.