Gizemyldz-1997 Betlllal canım sıkıntı yapma bende de belirti yoktu ama ben dayanamayıp 11. Günü test yaptım belli belirsiz çizgi vardı gittim kan verdim beta 13 çıktı değer düşük diye 2 günde bir kan verdim yükselince doktora gitti
ssahin22 Cicek_ iğne etkisinin sıfırlanması kişiden kişiye değişiyormuş ya birisinin 11. gün negatif çıkmış birinin 14.-15. gün mesela
Cicek_ ssahin22 sende haftasonu yap madem biraz daha dayan. Net olsun. İlk idrar falan farketmiyor bence ama yapmışken öyle yap tabi