Kızlar selam 15 hafta 5 gün olduk, ikinci gebeliğim aslında. 4 buçuk yaşında kızım. Smdi oğluşumu bekliyorum inşallah 🙏 sorum şu, henüz hareketlerini hissetmiyorum ya böyle evham yapıyorum. Kızım erken doğumdu 36 haftalık o yüzden erken dönemde Progestan başladık önlem amaçlı. Herhangi bi hamilelik belirtim yok vardı artık yok yani mide yanması bulanması vs. Bir kaç yazı okudum bebeğin kalbi durursa belirtiler kesilir diye Allah korusun panik oluyorum kontrolüme de 2 hafta var daha. Bi sıkıntı olsa belirti olurdu değil mi ?