Merhaba sevgili anneler çok şükür ki çok güzel bir doğumum oldu ve bunu sizinle paylaşmak istedim aslında ben doğum yapalı 3.5 ay gibi bir süre oldu ancak vakit bulabildim hikayemi yazmaya çok şükür çok zor bir hamileliğim olmadı biraz zayıfım belki o yüzden olabilir 64 kilo ile hamile kaldım 69 ile doğuma girdim doğumdan 2 hafta sonra da 61 kilo olmuştum 9 Ekim pazartesi günü sabah doğumum oldu şimdi gelelim neler yaşadım neler oldu pazar akşamı bir sürü misafirim vardı herkes bana dedi ki daha senin doğumuna var gayet rahatsın ağrın sızın yok göbeğin inmemiş aşağıya dedi ama ben o gün bende bir değişiklik olduğunu anladım sabahtan akşama kadar genel temizlik yaptık eşimle eşim gece nöbete gitti beni de kayınvalideme bıraktı gece saat 03.50 gibi uyandım tuvalete gittim su içtim 4 gibi tekrar yatağa girdim ama bir türlü uyuyamıyorum karnım ağrıyor afedersiniz tuvalete gidiyorum ishal olmuşum diyorum üşüttüm galiba bugün de biraz çok ayakta kaldım o yüzden ağrıyor ama yok bir türlü geçmiyor eşime söyledim dedi geleyim mi dedim yok geçer ama ne geçeceği daha fena ağrı yapıyor neyse kalktım aklıma bu dua geldi Sümme Sebila Yesserah bunu hiç dilimden düşürmedim ve Meryem Ana otunu suya koydum daha önce zemzemle karışık okunmuş suyumu hazırlamıştım sabah 7 ye kadar böyle devam etti sonra arkadaşım dedi bi tuvalete git bak kanama filan var mı gittim gerçekten nişanım gelmiş kayınpederim sağolsun benim nişanım geldiği için hastaneye götürdü yolda eşime haber verdik oda iş yerinden geldi direk gider gitmez çatıya aldılar açıklığa baktıklar çok şükür ki 9 cm açılmam olmuştu ben bu dua ya Gerçekten çok inanıyorum kızlar hiç dilimden düşrmedim doğum yapana kadar ve Meryem Ana otuna da tabiki bebeğin kakasını yaptığını söyledi hemşire o yüzden nst ye bağlı kalman gerekiyor daha fazla açıklığın olana kadar dedi ve tabiki suyumu patlattılar işte o zaman asıl ağrının ne olduğunu gördüm ağrı geldikçe hareket etmeye çalıştım ve nefes tekniklerini uyguladım bu beni çok rahatlattı sancı çekerken içeriye kimseyi almadıkları için eşim doğumhanenin önünde beni bekledi yalnız olmakta çok kötüydü benim için 7.20 gibi yatışım yapıldı doktorun gelmesini bekledik mide bulantılarım çok oldu sabah hiç bir şey yememiş olmamında etkisi var tabi ben bu esnadaa bebeğimle bol bol konuştum benden dua bekleyen kişiler vardı o sırada onlara çok dualar ettim ebe gelip gidip içeriye el atıyordu tabi ben hiç bir şey hissetmedim o sancı ile daha sonra eşimi görmek istediğimi söyledim ebeye zorda olsa ikna ettim ve yanına gittim beni görünce ağlamaya başladı bende ağladım dedi kusura bakma yanında olamadım o kısımlar baya duygusal geçti ağrımı unuttum resmen sonra doktor geldi ve beni içeriye aldı 3-4 tane hemşire ebe bide doktor ıkın ıkın diyolar 3-4 ıkınmada çok şükür ki bebeğimi doğurdum 8.15 de çok şükür ki minik mucizemi kucağıma aldım ıkınırken ağzım yüzüm kurudu tabi ama emin olun herşeye değerdi miniğimi görmek onu hissetmek kokusunu içine çekmek ağlıyordu kucağıma verdiklerinde sustu hemen bi süre öyle kaldık ne ağrım kaldı ne sızım kakasını yutma ihtimaline karşı midesini yıkadılar aşısı o su bu su yapıldı 5 tane dikişim var ama emin olun hiç bir şey hissetmedim sadece yorulmuştum ve bebeğimle ilgilenmek istiyordum beni odama götürdüler 15-20 dakika sonra da minik arkadaşımı getirdiler çok şükür ikimizde şuan çok iyiyiz ona minik arkadaşım diyorum kızlar çünkü gurbetteyim kimsem yok kendi ailem başka ilde eşimin ailesi burda bu memlekette de arkadaşım olmadığı için oğluma minik diyorum iyiki onu doğurmuşumm çok mutluyum rabbim dileyip isteyen herkese sağlıklı sıhhatli hayırlı evlatlar nasip eylesin 😘😘😘😘 sormak istediğiniz bir şey olursa sorabilirsiniz