Bircanbingol Cankuss35 hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah ❤️ilk kontrolümde göstermedii kendini doktorda kesin bişey söylemek istemiyorum dedi bu hafta kontrolüm var ozman kesin belli olacak inşallah
Cankuss35 Bircanbingol inşallah gösterir ya ❤️ benimki her gittiğim de gösteriyordu kız olmasına rağmen 12. Haftada bile belliydi . Bense 9 ay göstermemişim 😂
Ozge_55 Bircanbingol 22 haftaligiz bizde devlet hala söylemedi cinsiyeti ozelde erkek denmisti cok onceleri bakalm devlete gidicem gene soylicekmi merak ediorm😂😂😂
Cnuryasar 26+1’iz bugün kızım olucak inşallah mayısın ilk haftası gibi doğum ama hayırlısı ne günse o zaman olsun🩷🩷
Aseliimmm Bircanbingol 24 haftalık olduk mayıs 10 15 doğum 2 sezaryen ve 2.ci kız bebeğim sizin bebişin cinsiyeti nedir hazırlıklar ne durumda ☺️ fikir olur
Bircanbingol Aseliimmm sağlıcakla gelsin❤️Benim 21.haftada cinsiyet belli değil henüz hazırlıklara başlayamadım