Bircanbingol Mayıs ve Haziranda doğum yapacak anneler ne durumdasınız cinsiyetleriniz neler kaçıncı haftadasınız Biz:21+5 🫶🏻
sunashn50 Bircanbingol 18. Haftadayızzz allahın izniyle kızımız olcak 🥰haziran başı sezaryen doğumum hazırlıklarınız ne durumda🥰❤️
hkt934 Bircanbingol Bircanbingol 18+1 den selamlar 🥰 valla cinsiyet 12 haftayken 16 da kız dedi doktor ama hala endişeliyim çünkü çoğu belirti erkek gibi🥹
Sermec27 Bircanbingol 18+2 haftalık üçüncü oğluma hamileyim normalde 30 Haziran ama Sezaryen olacagi için 18 Haziran’da doğsun istiyorum ikinci oğlumunda doğum günü 18 Haziran bakalım hayırlısı olsun isim daha net değil 🥰
Bircanbingol sunashn50 sağlıkla gelsin inşallah❤️Ben henüz cinsiyeti öğrenemediğim için hazırlıklara pek başlayamadım .Benimki normal doğum olacak🫶🏻🐣
Merve1414 hkt934 doktor ne diyorsa o asermeye uyumaya başka şeylere bakma diğer şeyler gerçekten hurafe çok nadir tutan ihtimal onlar rabbim gönlüne göre versin