Fatimanur berna-24 bende evi süpürüyorsam 10 veya 15 dakika dinleniyorum yoksa dayanamıyorum 😄 en iyisini yapmışsınız yavaş yavaş herşey oluyor aslında bizde tek bezi ve ıslak mendili yok şuanlık önümüzdeki ay alacam
bebisliozlem annee-adayiii Tam 27.haftamda gittim 1 kiloydu minik kızım 🧿🐣 Şimdi 28+4 olduk bakalım Bir sonraki buluşmamız 32.haftada bakalım ne kadar büyüyecek o zamana 😍🐣🩷
AycinGozuacik Aybike042024 yok benimki daha belli değil 7 şubatta kontrolümüz var bir sorucam doktoruma 🌸
Aybike042024 bebisliozlem 😅🧿🧿bende bu hafta bebişle ilgili alışverişi bitirmek istiyorum Allah’ın izniyle ☺️