Kızlar cuma günü için sezaryen gününü almıştık şuan 38+3 teyim bugün kontrol için gittim nst de sancı çıktı ama ben hissetmiyorum doktorumda baktı ultrasonda doğum pozisyonunda bile değil durur cumaya kadar dedi ama korkuyorum doğum öncesinde sancı çıkan var mı 🥺