Yeldan 34. Haftayı bitirdik, en son 2200 gr’dı kilomuz, 42 gün kaldı diyor takvimler ama bence o kadar beklemez. İnanılmaz hareketli ayaklarını tutuyorum artık 😀 içerde yürüyor sanıyorum😀 nst ye girdim sancım çıkmadı, artık haftalık gidiyoruz, bazen adet ağrısı gibi ağrı oluyor.. uyumak da çok zor. Bir ayağım tuvalette. Veee çok duygusalım ya..