Merhaba arkadaşlar ben 7 haftalık hamileyim günümün çoğu mide bulantısı ile geçiyor sadece kustuğum zaman biraz rahatlıyorum o yüzden de ara ara kusamadığım zamanlar kendimi diş fırçası vs şeylerle zorla kusturuyorum sizce zararlı mı böyle yapmam bilginiz var mı ?