Busrasolakoglu1 bende aynı durumu yaşadım eltim 2 kez yaşadı her şeyi araştırdım alltta yatan bir sebep var mı diye. Rahim filmi çekildim, trombofili paneline baktırdım. Bu arada düşük yaşayan kalbi duran her anne Lütfen Trombofili paneline baktırsın. Kalp pıhtılaşması çıktı bende eltimde de aynı şekilde. Gebelik başlamadan tedaviye başladım.. Coraspirin kullanıyorum. Rabbim bir daha yaşatmasın ♥️