Fatoss-16 bende belcıkadan turkıyeye dıs gebelik sonlandırmaya geldım avrupadakj doktorlar bırsey yapmadı tüpümü kaybetmekten son anda kurtuldum ve kurtajımı yapan doktor sayesınde 2. Ayda gebeydım kızım ı kucama aldım o doktor doğumumu yaptı suan 2. Gebeliğim aynı doktora gıdıyorum gene dogumumu onda yapacagım